V Reusu vědí, že personalizace není jen adresa
Plzeňská společnost REUS s. r. o. funguje pod různými jmény
a majiteli již od roku 2001. Stejně jako jména se tříbila i samotná činnost
společnosti, od tisku a vazeb knih se postupně společnost specializovala na
personalizaci, na šitou a lepenou vazbu
a na kompletační a distribuční služby.
Většina firem se při vyslovení slova personalizace vyděsí, ale to chtějí v Reusu co nejdříve změnit.
Své zkušenosti nabírala především na německém trhu a díky tomu se jí podařilo vybudovat si postavení největšího dodavatele posttiskových a zasilatelských služeb v Evropě. Uveďme si pár čísel jako důkaz. V roce 2019 společnost Reus se 145 stálými zaměstnanci zvládla zpracovat 98,2 milionů vazeb V1, 93,4 miliónů vazeb V2, 82,4 miliónu balených produktů a 174,7 miliónů personalizovaných, poštovně tříděných zásilek.
Právě personalizace je klíčovou činností společnosti, ve
které vidí budoucnost
i u českých zákazníků. "V současné době mají firmy
obrovský potenciál, protože disponují dostatkem dat o svých zákaznících, která
sbírají už řadu let pomocí věrnostních programů a podobných marketingových aktivit.
Bohužel mnohé firmy
s těmi daty neumí správně pracovat. Informace je potřeba
rozdělit do různých sekcí,
a především s nimi pracovat tak, aby pomohly plnit
firemní cíle," vysvětlil Jaroslav Halva, manažer systémů řízení společnosti Reus.
Právě tato část bývá pro firmy nejtěžší, jak naložit s daty, aby je bylo možné
marketingově využít. I s tím vám společnost Reus pomůže v rámci poradenských
služeb.
Stanislav Šorm, Sales manager společnosti Reus,
zmiňuje: "Většina firem chce se zákazníky stále komunikovat pomocí tiskovin. My
zajistíme personalizaci a rozesílku
a klienta nasměrujeme správným směrem. Dnes
řada firem neefektivně vydává hodně peněz na neadresné materiály a nemají vůbec
ponětí, zda se tiskovina jako např. katalog dostane na správný stůl, respektive
do správných rukou. Cílem personalizovaných tiskovin je, aby se dostaly ke
správnému člověku, který si je prohlédne, bude s nimi dále pracovat a v
ideálním případě i nakoupí. Pomůžeme klientům najít ty správné cesty a ukážeme jim,
jak toho dosáhnout."
Ojedinělé speciality v Čechách
V Reusu můžete tiskovinu personalizovat prakticky jakkoliv vás napadne. Počínaje adresou, přes vizuál obálky, po individualizaci obsahu, příloh v podobě dalších tiskovin, unikátních voucherů, šekových knížek, 3D vkladů až po EAN kódy, QR kódy, variabilní číselné řady apod. A můžete personalizovat již hotový produkt jako různé katalogy, brožury či letáky nebo si můžete od Reusu nechat zpracovat zajímavé produkty digitálně.
Společnost Reus vlastní řadu technologií nakonfigurovaných tak, že umějí speciality, které jsou v Čechách ojedinělé. Příkladem je tzv. bezobálkový selfmailer, což je personalizované, různě skládané a poštou distribuované sdělení ve volitelných formátech. Zjednodušeně jde o leták, který je sám sobě obálkou a dokáže efektivně informovat zákazníka a navést ho přesně tam, kam potřebujete. Takže ušetříte nejen za obálku, ale také za roznos letáků metodou kobercového náletu.
Podobně unikátní je služba selektivního šití vazby V1, kdy jsou originální brožury personalizované napříč celou strukturou produktu od obsahu po rozsah stran pomocí variabilního tisku všech dílčích složek díky čárovým kódům.
Reus v rámci personalizovaných služeb vlastní jedinečnou technologii Read and Print pro oboustrannou personalizaci v jednom průjezdu včetně optické kontroly. Určitě zajímavou, a ne běžnou možností v digitálním tisku je linka pro lepenou vazbu s on-line trojřezem, u které je možné slepit jen 2 listy k sobě nebo vytvořit extra slabé brožury V2 od 0,5 mm.
Firmy smýšlející zeleně jistě potěší možnost využít při balení zásilek eko varianty fólií např. z recyklovaných BIO směsí nebo kompostovatelné kukuřičné fólie Maisfolie. Reus ale nabízí také barevné fólie s možností reklamního potisku, které mohou přispět ke zvýšení zájmu zákazníka o produkt.
Cílem personalizovaných tiskovin je, aby se dostaly ke správnému člověku, který si je prohlédne, bude s nimi dále pracovat a v ideálním případě i nakoupí. Reus pomůže najít ty správné cesty.
Pod jednou střechou společnost Reus zvládá zpracovávat malé
i velké náklady a stačí jim dodat z tiskárny složky, archy nebo hotový
produkt a oni vám ho personalizují, zkompletují a rozešlou za výhodných
podmínek. V dalších článcích se dozvíte, jak Reus může pomoci marketingovým agenturám
např. s efektivnějším využitím databází firem nebo tiskárnám ukázat variabilní
technologie v knihařském zpracování
s následnou distribucí. Více nově na
www. reus.cz.
Zdroj: GRAFIE.CZ / Noviny pro grafický průmysl
Vydání:
19.3.2020
Autor: PAC